James Bond filmposters

Merchandising, technologische hoogstandjes, DVD releases, enz.
M
Head of Section
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-10-2010 12:09

Bericht door M » 15-02-2013 17:31

Is goed te begrijpen, maar de wederhelft heeft ook invloed neem ik aan ;)
Ik zelf vind het al moeilijk om telkens 3 posters te kiezen om te wisselen met de huidig op moment van typen heb ik de 1e teaserposter van Skyfall achter m\n werkplek hangen, de liggende Dr. No daar tegenover en You Only Live Twice vanwege het design.

Zijn jouw posters trouwens herdrukken of heb je ook originele te pakken gekregen?
[img]http://img541.imageshack.us/img541/4472/007nlstaffbanner.jpg[/img]
"So 007, Lots to be done. Are you ready to get back to work?"

*Registreer jezelf met een Bond-alias als gebruikersnaam!*

kuifje_007
Trainee
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-02-2013 15:31

Bericht door kuifje_007 » 15-02-2013 20:56

M schreef:Is goed te begrijpen, maar de wederhelft heeft ook invloed neem ik aan ;)
Ik zelf vind het al moeilijk om telkens 3 posters te kiezen om te wisselen met de huidig op moment van typen heb ik de 1e teaserposter van Skyfall achter m\n werkplek hangen, de liggende Dr. No daar tegenover en You Only Live Twice vanwege het design.

Zijn jouw posters trouwens herdrukken of heb je ook originele te pakken gekregen?
Hoe weet je eigenlijk of de poster origineel is of niet?

Mijn allereerste poster The Man With The Golden Gun heb ik van iemand, zo\n 25 jaar geleden, gekocht. De rand was wat beschadigd maar de winkel waar ik toen heb laten inlijsten, heeft de poster heel mooi opgeknapt door de rand weg te snijden. De poster ziet zo goed als nieuw uit. Verder was ik voor From Russia With Love, Goldfinger en Thunderball
helemaal naar Amsterdam gegaan, zo\n 20 jaar geleden.
Of ze origineel zijn of niet, ze zijn allemaal erg mooi ingelijst en groot.

M
Head of Section
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-10-2010 12:09

Bericht door M » 15-02-2013 21:02

Bij mijn exemplaren staat er in 1 van de hoeken *jaartal* pyramid posters, maar hoe dit met de oudere zit weet ik niet. Wel jammer dat je de rand weg hebt laten snijden. Mooier of niet, hij is niet 100% origineel meer. En daarnaast hebben \gebruikssporen\ op een poster zo hun charmes, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ;)
[img]http://img541.imageshack.us/img541/4472/007nlstaffbanner.jpg[/img]
"So 007, Lots to be done. Are you ready to get back to work?"

*Registreer jezelf met een Bond-alias als gebruikersnaam!*

kuifje_007
Trainee
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-02-2013 15:31

Bericht door kuifje_007 » 15-02-2013 21:09

Deze zijn mijn lievelingsposters:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie